"sad face"

fan va deprimerande. har packat ihop hela mitt tonårsliv i fem kartonger nu liksom. blöh. eller fem kartonger och några till haha. sen på onsdag fraktar dom hem min nya soffa och lite sådant smått till lägenheten. och tv, den viktigaste saken, ska pappa hämta på lördag. tack som fan för den, mor och far. 40" LCD-tv, kan det bli bättre? nej det kan det fan inte.
men anyways, är pepp som fan på att flytta nu som fan. :D ska bli så sjukt gött att ha ett eget crib. så säger bara det, kom och hälsa på mig sen som fan! annars får ni stryk.

syrran åker hem imån också, snyft. alltid lika tråkigt när hon försvinner. varför ska du bo ända uppe i Umeå för? för jävla onödigt tycker jag, flytta närmare istället.

nej ska hitta vägen till min säng nu och sova hade jag tänkt, eller efter ballar av stål tror jag nog. haha, kan inte få nog av det. skrattar ju så att jag spricker.

over and out?!

Kommentarer
Postat av: syrran

du måste uppdatera mer!

2009-05-06 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0