nervös!

vet ni vad? jag är nervös som fan! jag ska på en jobbintervju imån. :D äntligen kanske man kommer komma ifrån det sketna jobbet i gislaved och börja på en salong som verkar sjukt mycket bättre än den jag är på nu.
iik, kommer ta evigheter att välja kläder, vill ju se så bra ut som möjligt ut. och håret, hur fan ska jag ha det!?! hmm, nu börjar jag bli ännu mer nervös. wish me luck everyone!

för övrigt så håller jag på att färga eva-lenas hår just nu, blir ju kanon.
för alla er som önskar att ni hade fått lite mer extra pengar lite så där, då skulle ni börjat frisör. det är underbart med lite extra cash lite så där ibland. ;)

nehe, nu ska jag hem och hämta bilen. blir till att gå hem faktiskt. mhm, jag är duktig.

jag uppdaterar imån om jobbet! :D

pusskram

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till sötnos! kommer gå bra :D

2009-08-26 @ 21:55:26
URL: http://enmask.blogg.se/
Postat av: thess

Hej Lina! va kul att höra , hoppas allt går bra med jobbet du! vill veta allt sen! ha det fint! /thess

2009-08-26 @ 23:10:31
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0