sick and tired

kan man sova mindre än vad jag har gjort denna helgen? för första helgen på länge har jag verkligen inte sovit ut. och med det menar jag inte mer än 6 timmar per natt. på helgerna brukar jag nämligen sova minst 10 per natt. så på nåt sätt måste ni förstå mig att jag är trött som fan. urk. är till och med så trött att jag inte orkar sova? sjukt eller hur?

iallafall, helgen har varit hur go som helst. jobbat, festat och tvättat. har faktiskt fått ur mycket av min helg tack vare att jag inte sovit så mycket.

den som kom på mobilentelefonen tycker jag är ett asshole. den ger en bara en massa nedrans problem när man är onykter. fråga bara mig, jag vet som fan. kan aldrig hålla mina fingrar i styr när jag dricker. "råkar" alltid skicka iväg ett "roligt" sms till nån som jag inte ska skicka till för jag har redan gjort bort mig så mycket. haha. och nej, jag kan inte låta bli. måste ju ha med mig mobilen ut på krogen ifall nåt skulle hända och behöver få tag på nån, så nej det är inget alternativ att lämna den hemma.

nej nu ska jag sova. suck, fick tvål i ögat innan när jag tvättade av mig sminket. det svider som aset! det är fan dagens i-landsproblem!

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0