struck by an illness.

jag har gått och blivit sjuk... igen. mitt immunförsvar har blivit helt cp på sistone. jag blir anfallen av några förkylningsbakterier som sitter i endast ett par dagar, men det är inte kul för jag hostar, har feber och näsan rinner som niagarfallen. det kommer från ingenstans, ena dagen är jag helt frisk, andra dagen kan jag inte resa mig ur sängen för det bara snurrar i huvudet. men som sagt endast ett par dagar håller det i sig.

börjar iallafall bli friskare nu, ska bannemej bli frisk tills imån för då vill jag festa! värnamodagarna har ju kommit till stan så måste ju hinna besöka dom lite också.

mamma är så snäll, har jag sagt det? i förrgår när jag kom hem låg det en lapp på min soffa. "skorna fanns inte i din storlek, dom kommer in i vecka. har köpt lite alvedon också. hoppas du gillar det som finns i påsarna. krya på dig, kram mamma." då har hon varit och köpt en tröja som jag velat ha men inte haft råd med och en snygg halsduk. puss på henne! bästa mamin ever.

nehe nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig ner på stan sen med mamma.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0