väntan kan vara lång...

har precis kommit hem från min jobbintervju. usch jag är så sjukt trött vill bara falla ner i sängen och sova i hundra år.
mötet med sandra, hon som äger salongen heter så, gick väldigt bra. tyckte jag iallafall. var där i en timme och pratade en massa. hon tyckte jag var trevlig och så. hihi hon slängde även in att jag såg mycket äldre ut än mina 20 år. sånt gillar vi.
så vi pratade och pratade, verkade komma överrens väldigt bra. så förhoppningsvis ringer hon mig nästa vecka och ger mig ett besked.
håll tummarna för mig! :D

nu ska jag sova. är trött som ett as.

god natt.

Kommentarer
Postat av: thess

hoppas det går vägen baby! ;D

2009-08-28 @ 17:49:59
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0