boomchicawowow.

god I'm fucking good.
har fått några till från gislaved idag som kunder.
tydligen har de hört att jag är duktig och om min salong där denna person jobbar.
hihi, uhh!
det är ju så det sprider sig, från mun till mun.
men det negativa med det hela är att om man skulle misslyckas med en enda klippning, inte just misslyckas kanske, men att kunden inte blir nöjd då man fattat varandra fel, så sprids det ännu fortare.
det som är dumt. :(
men men, jag vet att jag är duktig och folk vet det också. (självförtroende, yes sir!)

hmm, dagen börjar närma sig mot sitt slut och snart ska jag ta mitt pick och pack och dra.
ska dra till harrys och köpa biljetter till juldagen för då är det partaj som fan. :)

mhm, langar till och med dagens outfit imån också ifall ni är snälla. ;)

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0