fredag.

det är fredag idag, wuhu typ.
varit väldigt lugnt här idag på salongen.
däremot så har jag klippt och färgat en gammal klasskompis (läs från lågstadiet) idag.
mycket trevligt!
vi var helt odelbara på lågstadiet, sen när vi började på högstadiet så hamnade vi i olika klasser så då splittrades man upp.
sjukt kul att hon sett min annons i tidningen och ville komma hit.
mycket nöjd var hon också, till och med köpte en produkt gjorde hon. :)
så nu kanske hon hjälper mig att få dit kunder nu när hon har så nöjd. hihi.
man kanske till och man återupptar kontakten med henne, vilket hade varit jättetrevligt.

ska inte jobba imån heller, ingen inbokad och känns helt meningslöst att jag ska sitta här och inte göra ett skit.


ibland så sitter jag och funderar på om man verkligen gjorde rätt om att starta eget?
kanske inte var det bästa alternativet.
särskilt när man lånat pengar av sin pappa som är på en hela tiden om att jag måste ha mer kunder och sånt.
menar, hur fan ska jag hjälpa att jag inte har mer kunder?
det är från mun till min rykten sprider sig, kan fan inte tvinga folk att komma hit?
han sa själv att det skulle gå dåligt i början men så är det.
har man inte jobbat i värnamo innan, så kan man inte förvänta sig att alla värnamo-bor helt plötsligt ska välja en själv, när de säkerligen gått till samma frisör de senaste 10 åren.
give me a break for fuck sake?

sen tycker jag sånna som säger att de ska komma till en, men inte kommer kan dyp sätta ett skott i pannan på sig själva?
man säger inte till nån att de ska komma och boka tid och sen inte göra det eller, som i vissa fall, gå till nån annan?
usch.
precis som om jag skulle säga att hmm... vi ska fika på söndag men sen skiter i det och fikar med nån annan.
då är det personen man inte gillar och uppskattar, inte själva tjänsten.
förstår ni vad jag menar?
jag är arg, förnedrar och besviken på samma gång.

kan lika gärna skita i den här jävla salongen.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul att ha kvar vänner sedan dess!

2009-12-11 @ 17:41:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0