fredag.

fredag!!!!
så brukar det låta på mig, äntligen helg liksom. men icke.
veckan är inte över för mig än, jobbar imån också.
men pengar gillar vi!

förresten, GE MIG MER ATT GÖRA?
är trött på att valsa runt här och göra ingenting. ge mig mera kunder, tack!
jag vet jag vet, jag ska inte klaga. men svårt att inte göra det när jag har tråkigt.
pengar kommer in, men jag vill vaa busy hela tiden, inte ha nån td till att sitta ner överhuvudtaget.
sånt gillar jag.
då går dagarna fort som fan!

har fixat telesvar till salongtelefonen nu också.
har märkt att det finns några som ringer innan tio, så tänkte prata in ett litet meddelande om öppettiderna och så.
så slipper folk ringa miljontals gånger innan klockan är tio.

satt precis och kollade på lite gamla bilder som jag hittade på datorn.
hitta denna.


åh.
för ett bra tag sen var jag väldigt, VÄLDIGT blond. saknar det väldigt mycket ibland. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0