lördag.

ehh.
fan.
jag som inte skulle jobba idag, men blev tvungen.
varför ska jag sitta på salongen om det inte är nån inbokad?
kommer inte komma nån ändå.
sitter väl här till ett eller nåt, sen måste jag se ifall jag kan köpa den sista julklappen till mamma med.
får se ifalld det stället har öppet. HOPPAS!

igår var en riktig najs kväll.
gjorde inte ett skvatt.
hade köpt chips och dipp och satt och zappade runt på alla kanaler.
helt sjukt. när man väl har många kanaler att kolla på så finns det inte ett enda program som är bra?
hur fan går det till?
har alla tv-kanaler kommit på att de bara skulle visa dåliga program?
DÅLIG STIL SOM FAN!
iallafall, hällde upp ett glas vin. fanns kvar en skvätt sen förra helgen. det var gott.
mådde illa av chipsen också, kan det bli sämre?

ska göra mina hemmagjorde presentkort nu.
så jag får dem gjorda till jul.
har tänkt att jag ska baka lite nu i helgen.

har en pepparkaksdeg som legat länge i kylskåpet nu, tänkte att man skulle baka av dem.
menar pepparkakor är ju för jävla gott?
sen blir det nog ischoklad också och förhoppningsvis mintkyssar med. mm!
hittade ett skitenkelt recept i Cosmopolitan som jag ska göra.
gotteligott!
julpynta ska jag också göra. åhh julstämningen börjar komma!
ska spela julmusik på hög musik så grannarna klagar.
först var det planerat att jag skulle ha adventsfika på söndag och mamma och pappa skulle komma,
men orkar inte med pappas gnäll så det skiter jag i.

förresten, någon som vet hur man kan få tag på en riktigt liten äkta julgran?
jag måste ha en gran i lägenheten (även att jag vet att jag egentligen inte har plats för en).
men annars känns det inte som jul liksom.
tror jag ska vara busig och gå ut i skogen och kapa en jävel.
hihi.

nej åter till mina julkort!

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0