Måndag.

wuhu idag är det måndag och det kunde inte varit bättre än att vakna och titta ut och se vitt vitt vitt! :D
älskar snö.
hmm, kanske ska hem plocka fram mitt tefat hemma hos föräldrarna och åka lite?
hade ju inte varit fel.
ska ta en funderare på det.

i lördags så, hej hå.
det var hemvändarkväll på harrys i värnamo och det innebär bland annat att alla gamla värnamobor som "blivit nåt" kommer hem och visar upp sig typ.
jag skulle dit iallafall.
my kom hem till mig så satt vi och snackade och hade det trevligt.
men det slutade inte så bra.
helt plötsligt, menar verkligen bara sådär, så mår jag skitilla.
försöker dricka vatten, lägga mig ner och vila lite men det hjälper inte.
slutar med att my fick gå själv till harrys och jag gick och la mig.
ska också säga att jag inte hade druckit mycket!
därför fattar jag inte riktigt hur jag kunde må så illa?
det kom bara sådär (knäpper med fingrarna och visar).
inte kul, hade sett fram emot att gå ut.
men nu har jag juldagen att se fram emot.
ska bli kul att festa med alla som kommer hem från annat håll och ska fira jul, där bland min syster.

ii hon kommer till mig på onsdag och då ska vi fixa hennes hår.
Blondie here we come.

ska försöka plocka lite här på salongen, fick sakerna från Maria Nila som jag beställde för drygt en månad sen.
jippie.
dom är fan inte snabba.
men det saknades lite saker ändå.
blir tvungen till att ringa min försäljare nu igen. :(

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0