måndag.

suck säger jag bara.
dagen började med att jag sov lite länge och fick stressa till jobbet för en försäljare skulle komma.
hann inte fixa håret så det stod åt alla håll och kanter när han kom in.
haha, men sånt får man bjuda på ibland.
hela dagen har varit sjukt lugn.
typ inget att göra och såklart hade jag glömt min dator hemma också.
GAH! förstår ni hur tråkigt det är att sitta själv på en salong och inte ha nåt att göra, verkligen ingenting?
gick väl runt och småfixade, läste på lite om olika produkter och lite sånt.
det har min dag bestått utav typ.

jo förresten, fick ett intressant samtal på jobbet idag.
min gamla chef på salongen i gislaved ringde idag.
haha!
det var kul, hon hade inte ens sett i tidningen förrän nu att jag öppnat eget.
är det negativt eller positivt? menar om hon inte sett det förrän nu, hur många har då gjort det?

när jag kom hem idag låg det ett kuvert på golvet.
tur att jag inte är hemma på dagarna för någon kontrollant, som kollar om man betalar tv-avgiften, har varit här idag.
ska man betala eller inte?
betalar ni?
finns så många som har åsikter om det, vidare om man ska betala eller inte.

hmm, funderar på om jag ska diska innan Ullared börjar sen?
det återstår att se.

take care!

Kommentarer
Postat av: thess

jag kommer snart och gör dig sällskap några dagar, om det fortfarande är ok?:D

2009-12-07 @ 23:10:39
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0