onsdag.

jag har fått en ny kund, shalalalalaa.
hon var jättenöjd och kommer tillbaka också!
det blir bättre och bättre lina! :D

en annan kund från gislaved var inne idag och beställde tid.
eller, han bor i forsheda men jobbar i värnamo, så förstod aldrig varför han kom enda till gislaved för att klippa sig? haha, ni idea.
men ni kommer han hit iallafall. wihu!

på fredag har jag fullt på eftermiddagen typ och på lördag ska jag också jobba. jippi!
fan vad jag älskar att jobba!
money money money.

nej nu ska jag ta och städa lite och snart är dagen slut.

ska iväg till den lokala tatueringsaffären idag och ta bort min piercing i nacken. :(
den håller på att växa ut och har bara krånglat sig på sistone.
men sen när den läkt ihop ska jag göra en ny iallafall, fast då som en ancor-piercing.
den jag har nu där bak ser ut som ett sånt stift man häftar ihop papper med.



bilden ovan är en anchor-piercing, en sådan jag sedan kommer ha. eller rättare sagt blir det ju två stycken.

för er som inte vet så gillar jag piercing och gärna på udda ställen.
mitt nya intresse som kommit nu på senare år (läs: efter jag fyllt 18) är tatueringar, som jag nu har några stycken, fast på ställen där de kan gömmas.
min far vet bara om en nämligen. hihi.

nej, nu ska jag städa!

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0