Onsdag.

dan före det nya året. mhm!
imån år det nyår och fest, tja-lala-lala!
ska försöka få tag på min partyprisse (läs sofia) och planera lite inför imån.
dock har jag dragit på mig en rejäl förkylning?
why?
jo baraför att det är nyår. suck!
som det känns nu så skulle jag inte vilja gå ut om jag mår såhär.
men var på apoteket innan på lunchen och köpte vicks.
ni vet sånt man smörjer in på bröstet och under näsan?
gjorde alltid det när jag var liten, typ mirakelkur gånger tusen!
behöver nässpray nu också, helt jävla stopp är det.

på lunchen så var mamma, sis och jag på stan.
handlade som sagt lite på apoteket, nya strumpbyxor tills imån en foundation från i.d bare minerals och ett ar nya träningsbyxor. ska komma igång med min aerobics igen, yippii!

btw, känner mig så sjukt dissad av vissa.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0