onsdag.

mhm, det har varit en trevlig dag hittills.
färgade lilla kusin vitamin idag. GUD va snyggt det blev!
så tvingade jag på henne lite produkter, men absolut inga som hon inte behöver!
fixade även en annans hår som hade färgat det hemma men gått lite illa till.
gjorde det bästa jag kunde med tanke på utgångsläget och hon var nöjd, det som är det viktiga.
dock skulle jag tagit mer betalt för jag gjorde mer än vad som var tänkt.
men men, hoppas hon kommer tillbaka nästa gång.

hmm, ska fixa lite grejjer sen tills imån, som jag kan sitta och klistra med på jobbet imån.
tänkte göra lite egenhändiga presentkort och ge bort i julklapp. :)

lite suck på att det ringde en och bokade tid innan, klipp och färg, tills på fredag eftermiddag.
då skulle jag haft två stora klipp och färg men så ringde den andra och avbokade precis efter det att den andra ringt. suck va fan!

jag vill ha mer att göra!
jag vet att det bara gått två veckor sen jag öppnade salongen, men jag vill ha fullt upp!
KUNDER KOM HIT! :D

nej nu ska jag försöka leta upp lite snöre och diska lite.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0