söndag.

shiet det är redan söndag och julen är över. :(
usch vill inte det.
vill bo på planeten julstjärnan där det alltid är jul.

men men, nån gång måste man återgå till det vanliga livet.
för imån är det jobb igen som gäller fram till dan före nyår.
så för er som vill hinna klippa er innan, ring! (haha lite reklam skadar aldrig)

ska summera årets jul såhär: AWESOME!
fick på ett ungefär allt jag önskade mig.
- ny klocka
- ipod nano video 8 gb
- nya sänglakan
- ring
- nya plastskålar
- jelly bean-skål
- mine-glas
- halsband (loving it emma btw!)
- assnygg korsett av syster från Sonia Rykiel(?) som gjort en kollektion för H&M.
och lite annat smått och gott.

men som sagt är fan supernöjd.

juldagen var det ju utgång som stod på schemat.
harrys var öppet för 20-åringar och uppåt, vilket man tackade för. (annars har det alltid varit från 22)
förfestade hos en kille vid namn kitte, mycket trevligt. :)
var väl runt 15-20 pers där skulle jag tro. hur kul som helst!
sen drog vi till harrys dock väldigt runda om fötterna. haha
men najs var det!
dock drog alla så tidigt så då gick jag hem med.
haha vid två typ så ringer louise (sjukt trevlig tjej) och frågar om hon kan komma upp.
så vi snackar lite om allt möjligt sen skulle hon ner igen för att möta en viss person. :)
men det var trevligt, blarrade på om allt och inget. full som jag var.
hehe.

resten av dagarna har jag inte gjort ett shiet.
låg helt utslagen härromdan efter harrys, inte okej!
resten av dagarna med, skönt med lite vila.

ska nog inta sängläge nu, börjar bli tungt om ögonlocken.

btw, tror till och med att jag ska slänga upp lite foton från juldan också. :)

nattinatt.
take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0