söndag-lucia.

lucia!
wuhu.
trettonde december har redan kommit och de flesta luciafirande har varit.
så mysigt.
har julpyntat min lilla lägenhet och även fått min gran som jag julpyntat!
kolla!



så liten, men ack så söt.
supernöjd med den.

nu har föräldrarna åkt hem också.
de har varit här på adventsfika och kvällsmat (läs: TACOS!).
hjälpte mig även med granen och så kollade vi på luciafirandet på tv, som iår var från Växjö domkyrka.
mycket fint var det.

nu sitter jag och kollar på Jamie Olivers julspecial och undrar om man kan få lika god mat som honom när man gör det själv? hmm, I wonder.
gjorde ju mintkyssar innan, tänker verkligen inte lägga ut några bilder på dem för de ser ut som en treåring gjort dem! haha.
men sjukt goda var dom. smälte i lite geisha med apelsinsmak i och fan vad det gjorde susen!
shiet vad goda.
du kommer få smaka på nåt gott där sis! :D
har även bestämt mig för att göra lite knäck också, kanske till och med ett pepparkakshus. vad sägs om det?

hmm, imån blir det jobb och ska ha två kunder från gislaved idag. :D
mycket nöjd över att det är några stycken som valde att följa med mig.

nej nu ska jag kolla vidare på tv.

ska även slänga in ett STORT grattis till Nina som fyller 20 år idag.
Hipp hipp hurra!

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0