suck.

är det inte meningen att försäljare ska vara snabba och göra allt för sina kunder?
tydligen inte, iallafall inte min.
i fredags för snart två veckor sen, beställde jag en massa saker utav henne, det var inga problem sa hon.
det fixar jag tills på måndag.
okej tyckte jag då, skitbra att det går snabbt.
idag är det onsdag, snart två veckor efter detta samtal och jag har fortfarande inte fått mina saker!
det är sjukt svårt att få tag i henne och när man väl fått tag i henne så tar det evigheter innan hon fixar saker.
tänk om jag hade varit i akut behov utav dessa?
hmm, undrar vad hon tänker med.

sen igår när jag skulle testa min diffuser som jag inte gjort än, så passade inte den till hårfönen!
suck va fan!
sådant tittar man väl inte på ifall de passar, man räknar ju med att de skickat rätt sort eftersom de vet vilken hårfön man har.
gah!

nästa gång jag ska beställa nåt så ska jag ringa till företaget och prata. skylla lite på att hon inte svarar på mobilen och det går segt att få saker. då kanske det går fortare nästa gång. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0