tisdag.

åh det är snart julafton!
blir alltid som ett litet barn när julen börjar närma sig.
typ på julaftonsmorgon så är jag nästan alltid först uppe.
bänkar mig framför tv:n och kollar på det sista avsnittet av julkalendern och klämmer lite på paketen under granen.
mamsen tycker jag är barnslig, men hey det hör fan julen till. :)

imorgon kommer min sistah till mig och ska göra sig fin till julen och allt.
blond och korthårig (så får man bli när man inte tar hand om det och klipper det).
men ska försöka att inte ta för mycket, men får se!
kan ni förstå att jag inte sett henne sen i augusti?
saknar den lilla!

nu ska jag äta lite lunch. kebabsallad från bella blir det idag. :)
väntar på att mamma ska komma med den.
sen blir det jobb i eftermiddag, har faktiskt rätt mycket att göra idag tycker jag allt.

vi hörs dudes, and babes!

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0