tisdag.

wuhu idag är det första december och det innebär att man får öppna första luckan i chokladkalendern och ta första paketet i paketkalendern (ni vet en sån som man får ett paket för varje dag som får fram till julafton?). :D
i första paketet så fick jag en miniräknare, väl behövligt till salongen!
var uppe tidigt idag, för jag skulle bannemig kolla på julkalendern på tv!
haha nej, jag är inte för gammal för sånt.
jag har sån sjuk julglädje så det finns inte. älskar allt som har med julen att göra.
tror till och med att jag ska julpynta helgen som kommer nu. :)
iallafall, tillbaka till julkalendern.
tror nog det kommer bli en bra iår, suckade inte en enda gång när jag tittade på den så det är positivt!
förra året sög ju fan åsneballe. den kunde de bara stampat på, för det var nog den sämsta julkalendern i historien?
vad hände med de bra julkalendrarna? typ som pelle svanslös, mysteriet på greveholm, teskedsgumman och alla dom andra tusentals bra julkalendrarna som man såg när man växte upp?
tycker allt att svt ska ta tillbaka nån sån gammal, en riktig klassiker.
då hade jag varit överlycklig!

eller kom ni ihåg den julkalendern om julgranskulorna?
har för mig att den handlade om att de låg nere i en källare och bortglömda.
så de skulle ta sig upp och få hänga i granen. åh så söta dom va!
hade till och med ett spel med dem som man kunde köpa, ligger nog nånstans därhemma.
ska nog ta och leta upp det! :D



Julens hjältar, 1999 års julkalender.


åh jag pratade precis med min syster. saknar henne. :(
jag ska fixa hennes hår till jul, så hon ringde och skulle boka tid.
det dumma är att jag skulle ge det till henne i julklapp, så lätt att säga att hon inte ska betala?
jaja, det är avslöjat iallafall.
hon ser säkert ut som en trasa i huvudet. usch!
ska göra henne blond igen iallafall. :)

nu ska jag ta och ringa till skatteverket, har glömt att registrera mitt kassaregister. :S oops!

god jul!

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror också julkalendern blir bra i år, den verkar mysig..jag kommer o hälsar på dig på fredag puss

2009-12-01 @ 21:22:30
Postat av: anne

sv: gud, hjälp.. vilken tur ni måste ha haft! ja skraj blir man ju allt, dem är ju så fruktansvärt stora!

2009-12-02 @ 09:25:14
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0