torsdag.

har precis klippt min lilla kusin malin.
fan hon hade redan slutat skolan för dagen?
va fan är det för slappt schema egentligen?
hmm.
hon är duktig förresten, hon lockar kunder till mig. sånt gillar jag! hihi.

btw, JAG SKA BESTÄLLA EN IPHONE!
åh jag är jättelycklig. har velat ha en sån jättelänge men har tyckt att dom är alldeles för dyra och att jag måste vänta tills mitt nuvarande abonnemang går ut.
men nu är det så att jag har en jättesnäll vän på telia som ska ordna en iphone till mig utan att jag behöver säga upp mitt abonnemang och jag får ha kvar mitt gamla nummer. :D
dock för att få denna telefon måste jag skaffa ett nytt abonnemang, men det ska mor min få så hon kommer byta nummer.
men hallå, en iphone?!?!
jag är i fucking extas. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0