torsdag.

jag är helt slut.
vid elva skulle jag klippa två små barn på salongen som jag alltid klippt hemma innan, men nu när jag är open for business så kom dom hit.
HERREGUD säger jag bara.
jag vet att det varit väldigt svårt att klippa dessa barn innan, men idag brakade fan helvetet lös.
den ena är tjurig som fan och kan inte ens röra honom innnan han skriker aj. shiet.
så skulle jag klippa den andra, lite yngre och att det aldrig har varit några problem med honom innan.
haha WRONG!
kunde inte ha mer fel. han får ett ännu värre utbrott och det hela slutar med att hans mamma får sitta och tvångshålla honom medans jag ska försöka klippa.
usch känner mig så hemsk när mamman är skitförbannad på barnen typ och de sitter och gråter, så ska jag försöka klippa dem, inte det lättaste ska ni veta.
det tog mig TVÅ (ja ni läser rätt) timmar att klippa en 4-åring och en 2-åring. helt sjukt.
när de gick sen så blev det så tyst och lugnt.

det är ju 3:e december idag.
julkalenderns tredje avsnitt. börjar faktiskt gilla den mer och mer.
för en gångs skull så handlar den om julen.
även att ingen nutida kalender kan slå de gamla, så ger jag en tumme upp för den iallafall.
det är den värd. :)

hmm, det är rätt lugnt idag.
någon har ring och bokat tid och så, det fyller på.
bättre än väntat har det gått iallafall. så det är bra.
med tanke på att jag inte jobbat i värnamo innan så måste jag jobba upp en hel kundkrets från början.
så det är bara att jobba på!

funderar på vad jag ska göra nu?
well well, kommer säkert på nåt.

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0