white christmas.

åhh.
vet ni vad?
det är helt vitt ute och jag jublar och skuttar högt!
det finns inget bättre än minusgrader och snö.
förstår ni hur min julstämning precis sköt i höjden? :D



tänk om man skulle vakna upp på julaftonsmorgon och titta ut genom fönstret och se att det är så här mycket snö ute? (förresten är det en bild jag hittade på google)

kommer ihåg när jag var liten, typ tre eller fyra, och mamma skulle gå med oss till dagis en morgon.
det hade kommit så mycket snö att det gick till midjan på mamma (hon är btw 180 typ) och hon fick gå som en plog framför oss så att vi skulle kunna ta oss till dagis.
så mysigt!

jag vill vara liten igen och att det ska vara så mycket snö.
göra snöänglar, åka pulka och sånt.
allt var roligare när man var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0