helt jävla slut.

kan man vara tröttare efter en hel jävla vecka med saker att fixa hela tiden? shiet påm frit. allt med balen och studenten tar fan livet på en, och det är en ens min egna student! men nu är allt över iallafall, har varit på två studentskivor idag. man orkar inte mer efter en hel fullbokad dag på jobbet. I'm getting old, eller hur? sitter och klagar som värsta kärringe. men hey det hade ni också gjort om ni jobbade så mycket som jag gör.
mitt liv går ut på att klippa, det är det jag lever för, bokstavligt talat. haha. hade jag inte klippt på fritiden hade jag absolut inte haft tid till att festa så mycket som jag gör, och det är mycket. alldeles för mycket. alkolist nästa, klart som fan!

har gått och blivit brunett nu också. pallade inte vara blond längre. hade ju ett mindre misslyckat försök till att göra slingor istället för helblondering men det slutade med att halva håret typ gick av. jippi! så nu får det bannemig vara mörkt ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0