kära gordon.

dear gordon ramsey kom och fixa mitt kök och lär mig laga mat. haha. sitter och kollar på det programmet nu med sofia. tänk att man kanske sitter på en sån restaurang nångång och det ser ut som det gör som dom visar på tv? FI FAN! kackerlackor överallt, mögel på maten. urk! tänk om man bara visste.

längtar tills imån förresten! fest som fan! premiär för sigges för mig malin och emma. supa supa supa!
sen är det full rulle hela helgen. suck. ska till kusinen på lördag kväll och fira den lille mannen, 18 fyller han ju. sen på söndag ska jag jobba i salongen hela dagen. gislaved har sin bal då så ska göra typ fyra uppsättningar. sen hem på kvällen och klippa och färga några andra. kommer inte ha en ledig dag denna helg.

jag kommer dö i förtid, så är det bara.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0