när inget kunde gå sämre

när allt i mitt liv känns piss för tillfället så fick jag ett tillfälle idag att vara äkta glad. övade på min modell kurt idag till gesällen och han sa att det var väldigt bra faktiskt, att om jag bara övade lite till så skulle jag allt kunna klara det. :D så glad, glad, glad.

hemskaste dagen idag på jobbet. chefens dotter skulle pierca sig i naveln, men hon är bara 14 och självklart måste man ha sin mamma med sig då, men hon fick egentligen inte. så hon var ite clever och tänkte "men hey lina, kan inte du låtsas vara min mamma?" haha dum som jag var så okej svarar ju jag. så hon gick till piercaren och sa vad hon skulle göra och så frågade han ålder, så sa hon fjorton men sa att hennes mamma tyckte det var okej. så han ringde ju till mig och så agerade jag mamma. sen nu när jag sitter och väntar på malin ikväll ringer det ett okänt nummer så är det då denna fjortonåring som ringer och säger att hennes föräldrar är äckligt jävla skitargar och frågar såklart vem det är som hjälpt henne. OMFG om hon säger att det är jag. känns som om jag redan ligger risigt till på jobbet och om då detta kommer ut, då kommer jag inte ha nåt jobb kvar. så hoppas fan på att hon verkligen inte säger nåt, för då är jag körd.

men till annat, flashbacks! sitter och lyssnar på alice in videoland just nu. fan va bra dom är! har inte lyssnat på dom sen i somras säkert. så flashbacks som fan, ME LIKE!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej hopp i lingonskogen

Hur äre o bo i den nya lägenheten?

händer i helgen? ska ni till Gisleparken? pöss

2009-05-14 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0