ooops!

okej, det har varit såhär att jag inte har kunnat eller varken hunnit sitta vid internet på länge. både för att jag HAR FLYTTAT HEMIFRÅN! fy fan va härligt!

så just nu sitte jag hemma hos nina tillsammans med malin, snor hennes internet lite. ;) mitt kommer antagligen och förhoppningsvis vara fixat imån för min lilla far är så snäll och installerar min nya data som jag fick i födelsedagspresent. sen väntar jag också på att mina kära tv-kanaler, har skickat in en beställning men det verkar ta hundra år  för det att regristeras. blöh, men det är bara att vänta. det ör ju så, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. :D

så syrran är du nöjd nu? jag har uppdaterat. förresten, biljetterna bokar jag nångång nästa vecka, har ju inte nåt rackarns internet hemma än.

men men, film nu. smell ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0