summering av helgen.

shiet pommes frites, känns som om jag har gjort massa i helgen och att den bara runnit iväg, men egentligen har jag inte det utan bara sovit bort den, hehe.

okej, fredagen började med att jag åkte hem med ilfart från jobbet för att göra mig iordning. har fått klart min lägenhet helt nu så det var dags för en liten inflyttningsfest tyckte jag. så runt åtta tiden började lite folk smått trilla in och det fortsatte fram emot tolv tiden för då bar vi av till harrys, vad annars? ska berätta att jag inte skulle tagit mina högklackade skor. haha. klacken är ostabil som fan, plus att jag var rätt bra i gasen så hjälpte inte det ett skit. jag trillade inne på harrys och låg kvar där och asgarvade, haha, det var kul.

lördagen vara bara att dega. mådde lite smått illa när päronen var förbi, men sov en stund till efter det. sen ringde mamma och vill dra en fika på stan, så det blev det. sen bar jag iväg till malin för att leka med henne lite.

söndagen var det middag hos mormor. mm porterstek! det du johanna! fi fan va gott. man äter så sjukt mycket baraför att att det inte går att låta bli. mmmmmm. sen gjorde jag inte ett shiet på kvällen, endast tog det lugnt. var lite med sofia också förresten. det är en trevlig tösaflicka det. såg den sämsta skräckfilmen. eller skräck var det inte ens, har aldrig garvat så mycket av en film. den var väl från 70-talet eller nåt, så vi trodde den skulle vara läskig som fan. men icke. sämst var den iallafall.

nej nu ska jag titta på CSI snart. ska fixa med mina kanaler så dom hamnar i rätt ordning. :D yeaj!

hörs alles!

Kommentarer
Postat av: syrran

hoppas du sparade lite till mig i en låda!

2009-05-26 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0