workaholic

det enda jag gör nu för tiden är att jobba känns det som. nån mer som känner så än jag? jag åker till jobbet vif halv nio, är hemma vid halv sju sju varje dag. fem dagar i veckan, plus det så jobbar jag varannan lördag tio till tre. OCH jag får fan inget ledigt som jag var lovad från början. det känns som om man inte har tid att göra nåt annat än att vara på salongen. inte det att jag inte trivs där, men att jobba fem dagar i veckan, sex den andra, det känns i kroppen. fan.
sen det är jag inte har nån ledig dag går ut över min stackars lägenhet. hinner inte städa i den mitt i veckan, för det är jag alldeles för trött för att göra. och så blir helgerna lidande, fuck. GE MIG MIN LEDIGHET!

anyway, kommer vara upptagen hela helgen nu så kommer inte uppdatera nåt. wish me luck! hörs nästa vecka tycker jag allt, börjar verkligen komma in i detta bloggande nu.

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag är med trött på att jobba!

2009-05-14 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0