fortfarande söndag.

go dag idag faktiskt.
inte varit bakis för fem öre och det gillar jag som fan.
har firat pappsen lite idag. var och käkade på lilla krogen, det var mumma ska jag säga!
sen far åkte jag med dem hem och åt lite tårta.
det slutade med att jag somnade i soffan vid 5 och vaknade halv åtta, helt sjukt.
var hur trött som helst. det är nästan som om det är nåt sömnmedel i deras soffa som bara gör att man måste somna när man är där. men hey, det tackar man inte nej till!

kom hem runt åtta och har spenderat hela kvällen framför tv:n, slappisch dag idag.



har suttit och kollat på denna filmen fram tills nu nästan.
helt okej film, men det var ingen text.
är man så där lite halvslö så pallar man inte hänga med när de pratar engelska och en massa slang hela tiden.
man måste anstränga sig som fan för att kunna hänga med nåt.

ingen aning vad jag ska göra mer ikväll, är för trött för att sova men pallar inte heller sitta uppe.
nån som har ett förslag vad man kan göra?

imån ska jag iallafall till min blivande egna salong och måla lite till. ska börja sätta ihop hyllor och dylikt på tisdag sen.
iik, det börjar närma sig som fan nu!
snart slår jag upp dörrarna för Studio 89.
det är en dröm som går i uppfyllelse för vilken frisör som helst.
lika bra att satsa nu när man är ung och inte komma på när man är 40 och ångrar att man inte gjorde det.

tv:n lockar nu.
så, so long suckers.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0