fredag.

wuhu! helg!
fast egentligen har det ingen betydelse för jag är ledig jämt nu i en månad.
avundsjuka? det hade jag varit. haha

iallafall, fick det mesta målat igår. ett lager till på stolarna, bänken och så ska ränderna upp på väggarna med.
men det kommer vi inte göra förrän vi får in möblerna.

snart ska jag bege mig hemifrån. sofia och jag ska till växjö och shoppa idag. me like!
jag vet jag är en shopaholic. hoppas jag hittar några fina skor!
köpte ett par på internet i onsdags också. mitt mål är att komma upp i  femtio par skor innan året är slut, det är bara fem par kvar. wish me luck!

ikväll blir det nog fest, eller imån. vi har inte bestämt oss än.
så dumt att harrys bestämt att det ska vara 18-årsgräns på lördag när det annars är 22.
inte kul när det är en massa fjortisar som precis fyllt arton som rännner där.
det är alltid en massa bråk på fredagar, alla är så spända. chilla va fan!
mycket bättre på lördagar, äldre folk som vet hur man ska bete sig bland folk.

nu ska jag bege mig. sofia kommer snart.

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0