idiot jävlar!

VA FAN ÄR GREJJEN MED BILISTER!?!
jag har varit ute och gått fram och tillbaka idag och gått över några, men väldigt få, övergångsställen.
men på dom väldigt få jag gått över så har jag nästan blivit påkörd varenda jävla gång!
typ man saktar ner, bilen saktar också ner, så då får man ju den idén att det är helt okej att gå över och att bilen självklart ska stanna.

MEN ICKE!

samma scenario som innan, jag börjar gå över, bilen saktar ner. då börjar jag gå över, men nej, då börjar bilen gasa och när man är rätt långt ut på vägen så måste bilen tvärnita.
jag bah, what the fuck?!
här tror man att man har nån sorts kontakt med föraren men nej då.
fan varsågoda, kör på mig då! men helvete vad dyrt det kommr bli för er, era jävla idiothelveten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0