lördag.

åh, helg.
jättekul, not.
tog ju som sagt sprutan mot svininfluensan i torsdagkväll, skrev att jag inte kände av den.
haha men att jag gjorde! när jag vaknade på morgonen kunde jag inte röra min arm för fem öre. kändes som om nån gjort muskeldödare 1000 gånger typ på samma ställe.
men det börjar släppa lite nu iallafall. kände av lite feber igår också, men inte så farligt.

jag vill festa.
tre helgen sen jag festade senast, så många helger brukar det inte gå mellan. suck!
får se om jag lyckas få med mig monika till parken, hon velar. haha

glömde säga att jag var i halmstad i onsdags. Maria Nila hade en visning. blev så sjukt inspirerad!
så många snygga klippningar och färger. vill bara klippa mig kort och färga nån häftig färg!

och gues what?
nästa vecka på onsdag öppnar jag min salong! :D
så mycket jobb och nu är det äntligen klart.
så varmt välkomna dit!

nu ska jag kolla vidare på the hills, det är nåt maraton på det.
tänk om man hade haft en sånt liv?
I wish liksom.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0