lördag.

sitter i soffan och chillar efter en heldag i jönköping med mor.
har varit på IKEA och köpt de sista grejjerna till salongen, nu jävlar smäller det snart!
åkte hem till lilla värnamo sen och till ctygross för att leta efter julstjärnor, och det fann vi.
även till jysk en sväng också för att handla handdukar.
så nu kan man säga att jag handlat allt, det enda jag saknar är en telefon, sen så!

har varit mycket att göra där borta i salongen, målat och grejjat. fortfarande lite som ska målas, men tar man i ett najs sen.

vet ni vad? jag ska skaffa hund!
har velat ha en hund enda sedan jag visste vad det var för nåt typ.
så har jag bestämt mig vad jag ska ha för ras också.
en bulldog så klart!
haha, det hade passat mig perfekt!
sådan hund sådan matte, eller vad säger man?
dock blir det inte detta året, men nästa för hoppningsvis.
då kommer jag bli lycklig som fan! :D

nehe, nu ska jag se ifall nån vill umgås ikväll.
ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0