måndag.

måndag kväll.
känns som om jag har fått rätt så mycket gjort idag iallafall.
morfar kom med ett släp i eftermiddag, så vi lastade på det och körde iväg soffa och en massa  hyllor till salongen.
morfar hittade också en fin sak på vår lilla mazda. nån jävel som backat på vår bil och typ totalförstört den, eller ja, gjort en jävligt stor repa plus att det har lossnat lite, eller hur man ska säga det.
så det bar av till mazda-affären för att fråga hur det gick att lösa. sen till polisen för att polisanmälan, för att försöka få ner kostnade för självrisken. menar rätt sura pengar man får betala för att nån annan jävel gjort det.
blir så jävla förbannad när sånt här händer!
kan man inte som en god person lämna en lapp eller försöka få kontakt med bilens ägare på nåt sätt?
fast det kanske inte är det första man tänker på om man kört på nån annans bil.
men iallafall!

sen for jag och mamma till susanne på golvhuset. ska få hjälp att såga ur en bänkskiva så diskhon passar.
stod där och pratade en stund.

efter det åkte jag hem och där väntade sofia. kollade lite på tv sen skulle hon sticka och träna.
så jag gjorde lite mat och sitter nu här som vanligt, haha.

imån blir det till att bygga hyllor och sätta ihop massa saker. ska bli spännande. allt börjar smått komma på plats!

god natt med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0