måndag.

ny veckan, nya saker som ska uträttas.
dagen har spenderats till att sätta upp alla produkter som kommit in i hyllorna.
shiet va saker det är egentligen!
man tror inte att det ska vara så mycket, men det är helt fullt på hyllorna, får inte plats med nåt mer nu.
men det är så det ska vara, välfyllt!
har målat ränder idag också, och fina blev dom!
när väl hela salongen är klar kommer jag lägga ut lite bilder så ni får se hur jävla najs det är! ;)

imån vet jag inte vad jag ska göra. ska inte möta pappa på salongen förrän sex imån kväll.
så blir nog en liten promenad hem till föräldrarna och hämtar min cykel, sen... nada. haha
entertain med?

sitter och kollar på biggest loser nu på femman.
helt sjukt hur stora de är.
jag menar, finns det inte nåt som säger stopp i deras huvuden som säger att det är dags att sluta äta?
nångång måste man ju tänka att man inte är helt okej att väga typ 200 kilo?
men hey, de kanske vill se ut så. då får de skylla sig själva!

nu ska jag göra lite kvällsmat.
talk to ya later!

Kommentarer
Postat av: syrran

ge mig kvällsmat med!!:D

2009-11-16 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0