måndag.

usch!
hade den hemskaste drömmen inatt. kan inte ens skriva om den för risken finns att jag börjar gråta här hemma.
den handlade iallafall om min syster.
vaknade av att jag låg och grät. så jag tog upp min mobil och skickade iväg ett meddelande till henne, med texten "älskar dig sis".
på morgonen idag nu så ringer johanna och frågar vad det var för nåt jag skrev, hon trodde jag skulle ta livet av mig eller nåt.
iallafall, sjukt hemsk dröm. hoppas jag inte får den igen.

har varit i salongen idag, igen.
fick min kassa idag!
så har suttit och övat på den nu, förhoppningsvis kan jag det nu.
var och tog bort mina naglar på Senses också.
nu är dom inte långa och fina längre. utan korta och väldigt sköra. :(

nej nu ska jag äta mat. följde med hem till mor och far. ska äta hamburgare. mumma!

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0