måndag.



jag är less på att det aldrig finns några tv-program på morgonen att kolla på!
det är bara en massa frågesportsprogram, men vem fan sitter och kollar på sånt?
de måste väl räkna med att alla inte är på jobbet, eller huvudtaget inte börjar så tidigt?
tror nästan jag ska skicka en riktigt argt klagomål till duden som gör tv-tablån och fråga va fan han håller på med.

det är iallafall måndag idag.
skulle gått ut och gått i morse men jag har blivit för lat nu när jag är ledig.
men sen tänkte jag efter, ska ändå hem till pappa sen och fixa lite. så då tar jag en runda dit.
smart? hell yeah!

ätit frukost nu iallafall, en skål med flingor sen är jag mätt.

ska ta och ringa några samtal nu, sen drar jag nog på mig gå-skorna och pyser hem.

hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0