onsdag.

yo!
fick en riktigt start på dagen idag.
vid halv nio ringer pappa och säger att jag måste vara nere på salongen vid halv tio, för då skulle gubbarna från LG-reklam komma och sätta upp mina skyltar på fönsterna.
jag bah va? haha. helt jävla nyvaken och det var way too much information precis när man vaknat.
så jag käkar lite frukost och sen på mig regnstället, för det är ju självklart att det ska regna, och palla sig ner dit.
väl när dom gjort det så skulle jag gå vidare hem till mina föräldrar och hämta bilen och köra en massa skräp till tippen. efter det åt jag och massa lunch på stan och gjorde några ärenden.
sen hem till föräldrarna och hämta min tvätt och nu är jag hemma.
har precis hoppat ur duschen och ska snart göra mig iordning.
monkan kommer snart hit, vi ska till halmstad och gå på en visning för Maria Nila, det kommer bli spännande!

så nu måste jag göra mig iordning, måste se för jävla snyg ut i håret när det kommer vara en massa andra frisörer där också. ;)

pussokram på er!


Kommentarer
Postat av: anne

ville bara önska dig en fortsatt trevlig onsdag :)

2009-11-18 @ 15:34:16
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0