onsdag.

veckan har börjat hårt tycker jag.
i måndags så vet jag inte riktigt vad jag gjorde med kändes som om jag aldrig var hemma.
igår börjar jag äntligen måla i min salong som jag ska öppna inom kort!
morfar var och hjälpte till både igår och idag.
imån ska vi bara måla runt fönsterna lite till och måla lite ränder på väggarna som jag ska ha med. svarta ska dom vara, min favoritfärg. sad but true.

ska måla "bänkarna" i fönstret imån svarta med, det kommer bli najs som fan.

var på stan lite nu också, var på shopping-humör.
så det blev ett najs linne på H&M, två par underkläder, örhängen och en mössa som jag äntligen hittat en som passar.
dom flesta mössor jag provat ser bara dumma ut på en, så nu hittade jag en söt en. :)

vidare till hells kitchen nu. helt sjukt att han kan vara två helt olika personer.
ena gången är han jättetrevlig sen när han är i köket är han ett jävla asshole!
antar att man har rätt till det när man tjänar så mycket pengar. not!
han borde ha en spark i röven.

nu kilar jag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0