öppningsdag!

idag, mina vänner, öppnar jag salongen!
eller rättare sagt, den är öppen, men det är inte förrän nu jag skriver det här.
har dock inga inbokade kunder idag, eftersom att jag inte vetat när jag ska öppna så de får ringa till mig istället.
var med i en annons idag i tidningen, yeaj!
ska ha några till innan jul med, så folk ser att jag kämpar att försöka locka till mig dom.
fick ett samtal till salongen alldeles nyss, det första dessutom!
det var en kund från gislaved som väntat länge på min annons nu, så nu har hon bokat tid till min son, sen ska hon komma och slinga och klippa sig innan jul. :)
så det är jag glad för.
hoppas nu också att fler kunder från gislaved ska höra av sig. det hade varit kul att sno dom från min gamla salong. (skadeglädje)

nehe, nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske gå och plocka lite nånstans eller nåt.
eller sitta här.
finns egentligen ingenting att plocka eller städa så det blir nog en fast plats framför datorn idag. :P

men uppdaterar lite senare om hur min första dag har gått. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0