skratt.

det är nästan för ironiskt.
det här med alla bloggkrig som håller på hela tiden.
tycker de att det är någon som vinner på att vara taskig mot nåt, eller har de inget bättre för sig än att trycka ner andra för att de själva har sådan låg självkänsla?
lite skrattretande är det.
sitter på jobbet och har för tillfället lunch så sitte och läser lite bloggar.
fråga mig inte varför. har alltid sagt att jag inte bryr mig om andras liv.
men men, så är det.
iallafall, var inne på Blondinbellas blogg och läste lite kors och tvärs. så hittade jag ett inlägg om Kissie, en annan bloggerska.
tydligen hade hon gjort ett inlägg i sin blogg om Blondinbella om hennes acne.
menar, men fan bryr sig?
blondinbella är en sån pass omskriven person att alla i hela världen vet om hennes acne.
tycker blondinbella kan kontra med att påpeka att Kissies "nya, snygga restylane-besprutade läppar" verkligen är SÅÅÅÅÅ snyggt. NOT!

haha.

seriöst, har ni varit inne på Kissies blogg nångång?
om ni inte har det, gör inte besväret att besöka den heller.
det står bara en jävla massa skit där.
hela tiden drar hon upp att hon är sån STOR kändis, menar come on?
första gången jag hörde talas om henne var typ för en vecka sen. haha, så så jävla stor kan hon inte vara.
det bästa är ju att hon tycker hon är störst bäst och vackrast? (WTF???)
sure, om man gillar Barbie-utseendet så varsågoda!
can't say that I do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0