söndag.

jag är bakis idag, punkt slut.
fast inte så farligt, mår hyffsat bra ändå, med tanke på gårdagen.
monika jag och frida var i parken i gislaved.
rätt hyfsat med folk och jag hade sjukt kul!
TACK BRUDAR!

vaknade idag vid 9 typ, sen låg jag och drog mig till halv elva typ, sen gick det inte mer.
så gick upp och satte på tv och kollade vad som fanns på dumburken.
monika sov hos mig (den lilla flickan snarkar btw) och hon gick nog inte upp förrän ett, för då skulle hon åka hem.
haha hon sover alltid sjukt mycket och länge när hon sover här.
kul att nån kan sova iallafall. :P

mötte upp sofia och en som hette hannah för att käka pizza.
sofia fick en fin present i sin, ett jättefint mörkt hårstrå. mumma!
så hon kunde inte äta mer, och fick dessutom pengar tillbaka. det var snällt!
sen gick jag till hemköp och införskaffade mig bakis förnödigheter, såsom chips, cola och godis. haha
bakisdag á la lina!

så nu ska jag äta det och kolla på the city-maraton.

ha en trevlig söndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0