söndag.

nu sitter jag här i min underbart sköna soffa och tänkte skriva lite om gårdagen.

igår, lördag. förmiddagen gick jag på stan med kära morsan, sen hem till föräldrarna för att tvätta.
det hela slutade med att jag låg i soffan och sov medans min underbart snälla mamma tvättade åt mig.
jag vet, jag är dålig på sånt. och min mamma är den bästa mamma i hela världen!

igår kväll då.
monika kom till mig runt åtta, sen begav vi oss till lagastigen till en dude som hade förfest. mycket trevligt folk och många hemlisar med monkan på toan, haha. goe är hon!
det var ju blues-kväll på harrys så vi antog att det skulle vara mycket folk och att andys skulle vara öppet, men icke. kom dit, i å för sig var det mycket folk, men inget dansgolv var öppet.
FUCK!
jag blev riktigt arg och tvingade med mig monkan hem för pallade inte vara dör.
dock betalade vi 150 i inträde för en halvtimme, lite surt, men hey that's life sometimes.
drog till akropolis för fyllemat, åt typ halva sen vart jag proppmätt.
sen gick jag och min nattgäst monkan och la oss, och guess what? MONKAN SNARKAR! haha!
log och småfnissade lite för mig själv sen somnade jag till slut också.

båda sitter nu i soffan och äter vindruvor och kollar på tv. det är najs.

förresten, idag är det farsdag så grattis till alla pappor och glöm inte att ge dom paket! :D
själv ska jag äta på lilla krogen vid två, mums!

so long. nu pyser jag och kurar ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0