tisdag.

jag är just nu så in i helvetes förbannad!
jävla skitförsäljare som aldrig kan få tummen ur röven och göra nåt!
det är för det första skitsvårt att få tag i henne och om man väl lyckas få tag i henne så säger hon att hon ska ringa snart. vilket hon aldrig gör.
har man turen att hon ringer upp så glömmer hon allt man säger till henne till dagen efter och man måste göra ytterligare försök till att få tag på henne.
ringde henne igår vid 8 tiden på kvällen. hade försökt nå henne hela dan på hennes telefoner och lämnat meddelanden. så när hon svarar så säger hon att hon sett att jag ringt och hört mitt meddelande.
MEN VARFÖR I HELVETE KAN HON INTE RINGA TILLBAKA OCH BEKRÄFTA DÅ!??!?!
så fick ringa henne nu imorse vid halv nio, hon sa att hon skulle ringa om en halvtimme.
klockan är nu kvart i elva. och har hon ringt?! NEJ!

så nu ska jag ringa ett argt samtal till henne.
nästan som om man vill säga till henne att jag aldrig mer kommer handla av dig, för det tar evigheter att få saker och att få dom rätt.

suck, ska det vara så jävla svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0