tisdag.

fy fan vad jag är duktig!
har varit i salongen hela dagen idag och satt ihop möbler och målat det sista, fortfarande bara ränderna som är kvar att måla.
man fattar inte egentligen hur mycket det är att göra. inte förrän man ser allt på svart och vitt som ska göras så förstår man det helt och hållet. usch vill inte vara med om detta en gång till ska jag säga!

imån måste jag till gislaved, suck. trodde att jag aldrig mer skulle behöva sätta foten i den staden mer, förutom om man ska till gisleparken då. haha.
iallafall, ska dit och hämta lite saker som jag glömt bort att hämta. en kam och ett armband. jag som var sp himla noga med att verkligen inte glömma nåt, tydligen inte. men men.
åker dit med pappa på morgonen, sen tar jag väl första bästa buss hem efter att jag varit på the old salong.

nu ska jag klippa, johanna är förhoppningsvis på väg hit snart.
sen blir det häng med sofia framför tv:n. det är ju ugly betty och desperate housewives idag! det hurrar vi för!

HEERÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0