torsdag.

shiet.
det känns som om ryggen ska gå av.
har varit i salongen hela dagen.
fick ett lass som innehöll alla möbler idag.
så jag är glad! :D
det blev till att montera ihop allt idag. började vid 9 idag på morgonen, och kom typ nästan hem nu.
okej, minus lunch och middagspaus också. måste ju få i sig mer bränsle.
så nu är typ allt uppe, bara lite småsaker som ska pusslas upp.

btw, har vaccinerat mig idag.
känner ingenting ännu, lite spänningar i armen dock men inget mer. PEPPAR PEPPAR!
återstår bara att se ifall man drabbas av nåt.

imån blir det också en heltisk dag.
7.15 ska rörmockaren komma och installera diskbänken och schamponeringen. sen ska jag på lunchmöte med min försäljare och sen ska jag ringa en massa samtal och säkerligen fixa lite till i salongen.

nu ska jag äta en clementin.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Astma/allergi. Svinis sätter ju sig på lungorna och gör att man inte kan andas. Så det är därför.. Det är därför folk med svinis vårdas i respirator, för att dem inte kan andas själva..

2009-11-20 @ 09:44:51
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0