torsdag.

klockan var nio idag när klockan ringde.
egentligen vad gjorde jag uppe så nedrans tidigt? hmm, ingen aning.
ska inte klippa förrän tolv så kunde sovit längre.
fast sover jag fr mycket så blir jag bara tröttare, så tio timmar konstant sömn får räcka, även att jag vet att det är alldeles för mycket sömn för mig. (max åtta timmar)

anyway. har varit uppe ett bra tag nu. tänkte att jag skulle vara duktig och städa eller nåt, men nej!
haha I'm way too lazy. istället har jag suttit framför tv nu i över två timmar och gjort minsta möjliga.
ska väl snart dra och klä på mig. men måste dock inte ta på mig nåt avancerat för ska ju måla senare idag också.

mina naglar jag fick när jag slutade på salongen har inte hållit så värst bra.
gjorde i akryl, eller va fan det heter.
för när jag gjorde naglarna till min student förra året så gjordes dom i gelé och dom höll väldigt mycket bra.
nästa gång blir det nog på sense igen.

siiter och lyssnar på ace of base, haha!
the sign är nog den bästa låteen dom gjorde. vet inte hur länge sen jag spelade den sist, förutom att den gick på repeat när vi skulle till gästgivaregården förrförra helgen på oktoberfesten. ;)
alltid lika kul att lyssna på gamla godingar när man festar.

nej nu måste jag klä på mig. ska ju bannemig klippa snart!
ska försöka lämna in min dammsugare också som varit trasig i säkert 4 månader. har inte orkat. haha.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0