20.29 söndagkväll

det är söndag, en slapp söndag må jag säga.
det var hårt igår. väldigt hårt. det snurrade som fan. när monika kom till mig vid sju typ så skulle hon sminka mig. då hade jag druckit en cider och ett jädrans stort glas vid. så när hon skulle sminka mig så måste man ju ha ögonen stängda, of course. och helvete vad det snurrade!
shietpomfrit! det var kinda jobbigt.

anyway, vi skulle alla till gästgivaregården och förfesten var hemma hos mig. det var najs!
sen när vi skulle gå till gästgivaregården så tog det säkert en halvtimme att gå dit (för dom som inte vet så brukar det ta 10 in att gå dit) och jag hade säkert spillt ut halva glaset med vin på mig själv. så det var kladdigt.

sen har jag blivit förkyld också. smart som jag är så tog jag av mig mina skor igår kväll. det var high heels och pallade inte gå i dom längre. så jag gick barfota från harrys hem till mig. mycket lyckat att dra på sig en förkyldning. suck!

så nu sitter jag hemma och kollar på SATC-maraton. på comedy central visar dom alltid fyra avsnitt i rad.
måste nog vara den serien som man kan kolla på hur många gånger som helst utan att tröttna ett dugg på den.

godis har det gått åt idag, bakis som fan. pizza har jag ätit och massa cola, det får man äta en bakisdag. haha.

så nu väntar tv:n. heerrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0