FREEDOM!

JAG ÄR FRI FÖR FAN!

Idag var det min sista dag på jobbet. nu kan jag äntligen fokusera helt och hållet på min egna!
yeaj!
ska börja måla och lite sånt nu på måndag. nästan alla produkter har jag fått, väntar bara på stolar och lite sånt.
det har inte riktigt slagit mig än att jag ska öppna eget, men när jag väl står där som kommer det säkert göra det. har lyckats få med mig några kunder från salongen, och ska ringa till några nu i veckan hade jag tänkt, så dom vet att jag slutat och ska börja jobba i värnamo.

käkade thai-mat idag på jobbet och sen hade jag med mig tårta för att fira lite.
fick lite blommor och lite smått och gott, det var sött av dom.
sadeta började till och med gråta för hon kommer sakna mig så mycket. får väl se om man hälsar på nångång. kanske inte är så kul att komma dit när dom sett min annons i tidningen sen. haha, då kommer dom väl skälla på mig eller nåt istället. tihi.

så nu är det bara förberedelser som gäller. det kommer säkert gå undan som fan. men jag ser fram emot det som, verkligen. det är en dröm för en frisör.

nu väntar miami ink, sen ska jag ner till tatttaraffären och köpa chips!

btw, grattis till min systers sambo, Rickard. Hipp hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0