helg.

helg åter igen och det känns som om tiden bara rinner så fort förbi nu för tiden.

veckan har varit rätt händelserik.
- chefen har äntligen börjat bli trevligare nu när hon inte vet att jag ska vara kvar.
- jag tatuerade mig i tisdags. pain! fyra jävla timmar tog det.
- tjänat extra pengar i veckan
och idag har jag varit på stan med mamma och handlat lite.

var uppe på matjätten och hämtade min finfina kjol som jag beställt. gotta love it!
var på systemet innan också, party vankas det idag och jag ska vara najs och visa upp min nya tatuering. eller egentligen har jag inget val för jag får inte ha nåt tajt på mig, the tattoo måste andas.

yeaj, träffade söta johanna i veckan. äntligen, det var typ evigheter sen det hände senast. så det var fabian på tiden.

malin är snart på väg hit antar jag. ska klippa lite lugg på henne har hon sagt, we'll see about that.
ska till henne nästa vecka på torsdag och färga och klippa. hade ju också tänkt klippa lugg och färga det mörkt. mycket mörkt, det gillar jag.

ses i dimman ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0